Dop

Idag har vi haft dop för ludwig. Hans fulla namn vart LUDWIG LEIF JOHAN HULTGREN.
Det var en mycket trevlig dag. Och mycket underbara människor på plast för att fira hans dopdag :)
Tack alla ni som kom!

Han fick jätte fina prestenter. Och betedde sig exemplariskt. Han skrattade och var nöjd hela dopet och var mycket facinerad av prästens röst. Prästen kallade honom för en mycket social bebis. :) Han satt så fint i min famn och var helt tyst då prästen satt vatten på hans huvud sedan började han skratta :) Gullunge! han charmade alla som var med idag :)

Tilda hade roligt och lekte massor med sina kusiner och småkusiner :) Det var jätte trevligt för henne att ha någon att leka med. :) Hon tyckte att det var jätte roligt att vara med dom andra barnen samt att hon tyckte att tårtan var jätte god. Ludwig somnade dock ganska direkt efter att dopakten var över, han satt o flinade o sedan tuppa han av i sin mommos famn <3

Ikväll är man ganska trött och är helt slut som artist. Barnen är också ganska trötta efter dagen som varit. Imorse fick jag sovmorgon. jag väckte Mika så att han fick stiga upp med Ludwig. För Tilda har sovit hos mommo o moffa förra natten. Skönt för henne att få lite paus från oss. Men hon var oerhört saknad. Saknar henne alltid fast att hon bara är 30km bort. :/

Nu ska jag bara ta det soft. Tilda har sett film och Ludwig har tagit en liten powernap. Mika också. :) Jag skulle kunna sova ståendes... men men...

Nu ska vi bara ta det lugnt. sedan blir det film o sooooova :)
Ska ladda upp bilder i veckan.

Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,

Va härligt att dopet gick bra och att ni hade fin dag :) Kram

2011-02-06 // 13:46:15
» Ninni

Ja vad skönt att dopet gick bra! Brukar vara skönt när det är klart och såklart ännu skönare då allt gått bra och dopbarnet skött sig så fint!

2011-02-07 // 19:23:36

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback