Sjukstuga :/

Tilda har blivit sjuk... :( Hon fick hastigt feber i lördags men utan andra symtom, direkt 39 grader lixom. Jag trodde först att hon har UVI (urinvägsinfektion) Men tösen kissar utan problem, dock lite oftare än vanligt. Hon har dom senaste två dagarna legat på 40 grader. Lite piggare efter att man gett panadol, men febern vill endå inte riktigt ge med sig.. :( Hoppas verkligen att det inte är någon fara med henne. Men man vet ju aldrig. Försöker att få henne att dricka men hon säger att hon inte är törstig. Klagar över huvudvärk gör hon oxo. Stackars min stor tösa. Det gör mig ont i mamma hjärtat att se henne på detta vis... Men dom kanske har ett svar då vi far till HC senare i eftermiddag. Hoppas att någon avbokar så att hon kan komma tidigare. Men men...

Med Lilleman e allt bara bra. Han försöker att ta sig fram men det går inte så jätte bra ;) men han försöker iallafall. haha.

Nu ska jag fortsätta att ta hand om min lilla sjukling <3

kram mammaa bammen

KOMMENTARER,
» Ninni

Usch ja det är aldrig kul när barna blir sjuka.

hoppas det inte är nåt farligt.

Krya på er!!

2011-02-28 // 14:29:37

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback