Dåligt med att uppdatera haha :)

Tisdag: Då var vi ut till sofi o lille linus där träffade vi jennifer och hennes två barn leiah o lukas :) Det var jätte trevligt. Mycket att prata om :) Tilda och Lukas lekte jätte snällt med varandra tills det vart krig om en död svartmyra. hehe. Men dom hade jätte trevligt tillsammans endå :) leiah o ludwig är lika gamla så dom låg och drog varandra i näsan på golvet hehe :) Det var super trevligt att fika och prata lite strunt :) Dessutom jätte roligt att Tilda fick busa. Linus o Ludwig låg oxo en stund tillsammans på golvet och pratade med varandra, dock tyckte inte linus om att ludwig rullade på honom ;) hehe
Annars gjorde vi inte så mycket. Cheeky fick nya dojjor sen på kvällen :)

Onsdag: Gjorde vi inte mycket på dagen. Var med syster Becki och gick en timmes promenad med våra hundar och barnen. Sedan fika med henne o prata lite strunt :) Sedan var det dags att fara på den där coping kursen ÄNTLIGEN. Och den var faktiskt riktigt bra, jag kan verkligen rekommendera den till andra föräldrar vare sig man har konflikter eller inte. för den får en faktiskt att tänka till :) Mycket intressant var det och mycket lärorikt. Mycket att ta till sig och kommer nog att bli bra då det är över. Tilda o Ludwig var med mormor o morfar under tiden vi var borta :) Jag o Mika såg det även som en liten dejt på tumis eftersom att det inte blir mycket sådant annars :) hehe.

och idag har vi torsdag

Idag skulle jag egentligen ha pedant städa huset. Men Tilda ville baka sockerkaka så det fick hon ju såklart göra :) Sedan kom sofi o lille linus över o drack kaffe för hon skulle endå in till staden o handla hundmat ;) Så det vart inget städande för min del hehe mycket roligare att dricka te/kaffe o prata strunt ;) Dessutom fick jag en massa jeans som hennes mamma hade gjort sig av med TACK! behövdes verkligen ;)
Sen kom även tildas gammelmorfar o gummor på besök och gummor fixade dopklänningen ludwigs :) Som även Tilda hade då hon döptes och Mika hade :) För min klänning var för liten åt honom :/ Han e ganska mycket större junior än oss andra tydligen hehe
Ikväll var det stallet som gällde. Men hann inte rida :( måste göra det i morgon samt hela helgen för på måndag kommer anna våran kiropraktor och ska titta på cheeky :) Ska bli intressant att höra vad hon har att säga :) Nå nu e ponnyn snygg med nya skor och klippt man o svans så hon visar sin bästa sida :)

Nu ska jag vika lite tvätt för den verkar inte hitta till skåpen på egen hand haha

KOMMENTARER,

Svar: Jag vet att de e jag som ska bestämma ;) Jag bara hör mig lite för ändå om vad folk tycker.

Jag är fortfarande osäker på om jag ska göra den ändå, så det kanske inte ens blir av :P

kraam <3

2011-01-30 // 00:00:38

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback