Lite sjuka o Lite bättre :)

Jaha... Då har blivit sjuk. Har fruktansvärd värk i mina leder. Gör jätte ont att bara klä på sig... :( Men jag hoppas att det är bättre imorgon. Skulle idag ha varit på mammafika men det vart inställt pga magsjuka hos värdinnan o feber hos dottern :( Tror att alla är sjuka just nu... Peppar peppar har faktiskt Ludwig klarat sig. Och jag hoppas verkligen att han inte får denna förkylning för den är faktiskt hemsk... :/ Mika och Tilda är iallafall friska. :)

Ludwig har hittat sina händer, han suger hela tiden på dom. Han har även börjat att ta tag i sina leksaker och håller fast vid dom :) duktiga kille! ;) Han har även börjat skratta mer och mer. Han är verkligen en glad liten krabat och  inte ledsen speciellt ofta :) Inatt sov han jätte länge igen från halv tolv till halv sju imorse. Och Mika steg upp med honom och gav honom mat ;) Har jag någgo tur då :) Underbar gubbe jag har.

Igår var jag ut och red tillsammans med janina och det var jätte trevligt. Cheeky var jätte duktig. Hon försökte doc k maska sig ur jobbet, knasponny. Hon ville inte alls som jag ville. Men till slut var vi överens :) Hon kan bara hon vill. Men fy tusan vilken snigel hon är då jag rider iallafall. haha. Med syrran hade hon varit så pigg att hon helt plötsligt började galoppera haha... :) Inte att det skulle hända med mig iallafall. Hon vet att man beter sig då "mamma" sitter på ryggen ;) Älskade ponny! <3

Idag blir det middag hos mamma, hon skulle laga makaronisoppa :) MUMS!
Mika är i garaget och donar, han skulle hjälpa benny med hans bil för den hade gått sönder igår :/ Sedan började förarsätet att brinna i transiten, rumpvärmaren kortslöt... :( Men som tur var klarade benny sig :) Mika är till försäkringsbolaget idag och har dom o kollar på det. :) Mika skaffade ny bil igår igeeeen... så nu har vi inte audi mera utan BMW igen :) I löve it!

Nu ska jag busa med Tilda o Ludwig!

kram mamma bammen

KOMMENTARER,
» Ninni

Krya på dig. Inte kul alls med ont i lederna! I know...

2011-01-07 // 10:24:21

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback