Kärlek.

Har fastnat för en underbar låt som jag tänker på varje dag. Det är chris medinas nya hit singel what are words och den handlar om honom och hans fästmö som råkade ut för en olycka och trots alla motgångar så står han kvar vid hennes sida och han kommer aldrig att lämna den. Jag bara älskar denna låt och jag beundrar honom för att han står kvar trots att hon inte kan klara sig själv eller prata. Det är vad jag kallar ÄKTA KÄRLEK!
Han gav aldrig upp hoppet att hon skulle vakna ur koman och han stannade vid hennes sida! fantastiskt.

och jag hoppas att ni bloggläsare lyssnar på denna underbara låt och framförallt på texten! den är underbar på alla sätt. finns inga ord som kan beskriva detta.

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback