Det regnar

Idag regnar det... igen... vi har varit ute hos mamma och fikat och pratat skit :)
Syster Åsa o hennes lille Sebastian var också där :) Och jag är lite stolt faktiskt :) För idag har Sebastian INTE varit blyg för mig för det är han annars och han har förut skrikit och bara gråtit då vi träffats :( Men idag kom smilet vi har väntat på ;)) Han skrattade och var glad jag fick till och med ta han i handen idag och hjälpa honom då han gick :)) So happy ;) Men syrran sa att det nog var för att jag hade klippt bort mitt långa hår HAHA! Men roligt var det iallafall..
Mika har äntligen kommit  hem från sin 12h resa till finland, han var dock inte hemma speciellt länge förren han stack till  garaget tillsammans med tilda för att fixa något på nya bilen. haha. Nåja en lycklig man är bra att ha :) Så det är bara att se det från den ljusa sidan, han tog ju tilda med sig iallafall :)
Ludwig har fått 2 framtänder nu :) och det har gått ganska smärtfritt... :) lite panadol till natten så har han sovit bra :) Duktig lilleman!

Idag har Tilda skrivit sitt första ord LINA :) Duktig tjej!!! stort för någon i hennes ålder, bara att fortsätta nu så kan hon säkert skriva innan hon börjar skolan ;)

Nu ska jag vara lite social med min disk och dammsugare :)

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,
» Ninni

Ja karlar blir ju som alla vet aldrig vuxna det är bara leksakerna som blir större och dyrare!

Vad duktig Tilda är då! Jisses, tiden rusar iväg!

2011-06-19 // 15:57:22

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback