Loppis och ny bilstol :)

Jaha idag har jag skickat en massa flickkläder till den lokala loppisen på försäljning så ni som har små töser åk till BETTANS BOD PÅ STORAGATAN och fynda kläder till era småttingar :) (lite större kläder finns) Bord 36 :)
Så det har varit en stressad förmiddag faktiskt... men det gick bra. :) har två lådor kvar i bilen som ska dit med lite större kläder, ska åka via och kolla på fredag om det har försvunnit kläder så jag kan plocka upp mera :)
Har även beställt en ny bilstol åt Ludwig en Brio Zento från hobbyhall.fi för 199 euro i butik här hemma kostar dom nästan 270 euro och ordinarie pris på hobbyhall.fi var 229 euro så oavsett kom jag jäkligt mycket billigare undan än här hemma! det tackar jag för! :) Helt sjukt vad dessa stolar har stigit i pris sedan jag köpte tildas 2008 då kostade dom 168 euro.. det var tider det. Men zenton har ju blivit lite av en trend stol tydligen så då kostar det ju lite extra tydligen. nåja man behöver ju ha en stol på vad spelar det för roll. Sen hoppas jag på god försäljning så jag kan beställa Ludwigs scooter så att han får en ny fin vagn till sommaren :) Mila (vår hund) kommer att bli glad då hon slipper trängas med edgen i trunken på v40n. Om ni läsare känner någon som behöver en barnvagn har jag en emmaljunga edge duo combi beige/blå till salu. :) Så det är bara att lämna en kommentar så hör jag av mig eller skicka ett meddelande på facebook :)) Behöver bli av med den så att jag som sagt kan köpa ny åt Ludwig.

Nej nu ska jag invänta mina fina tjejjor som kommer över en stund :) Sofi o Jennifer :)) <3

Kram mamma bammen <3

KOMMENTARER,
» Ninni

Hoppas försäljningen går bra på Bettans!

tjejer har jag men tror inte kläderna passar ;-)) Jättebra med loppis, småbarns kläder nöts ju knappt så det är ju kanon att köpa av varann osv.

2011-06-04 // 05:01:46
» Sus

Ja hejar oxo på försäljningen på loppis. Ett bra o miljövänligt sätt att bli av me kläder o dessutom me en liten vinst. Jag gillar verkligen att strosa runt på loppisar.

2011-06-04 // 22:46:35

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback