Freeedags mys!

(bild från ivåras då vi provade solbrillor :) )

Ja det vart inte så mycket med det. Eftersom att jag hade glömt att handla hem en massa gottis.. :/ Men jag tog barnen med mig och åkte och handla eftersom att Mika var i garaget. Så imorgon ska vi ha Lördags mys. Och se en disney film med Tilda :) Det tycker hon om. Hon var till parken idag, trots förkylning. Men eftersom att hon inte har feber så är det bara bra att vara ute i friska luften. Då hon var bebis och var sjuk så sov hon ute tre timmar oavsett väder och vind frisk som sjuk :) Men hon har haft en bra kväll iallafall, kollat Lilo o Stich :)

Ludwig har haft egentid tillsammans med mig idag :) Vi fick även fika besök av Sofi och linus :) Mycket trevligt som vanligt faktiskt :) Tog en promenix tillsammans med hundar och barrnvagnar till parken och lämnade av Tilda sedan hämtade Mika henne :)
Men Ludwig har faktiskt tyckt att det har varit mysigt att vara lite ensam med mamma dom här dagarna, för sover gör han inte då Tilda är i parken :) Men han har iallafall börjat att sova ute :) Så det är jag mycket glad över :) Han har dock fortfarande alldeles för varmt.. oavsett vad jag sätter på honom.. men men... så är det bara,  han är en liiiten kamin :)

Annars har jag inte gjort mycket... håller på att bli förkyld :( Snorar, hostar och nyser massor. Jag som hade kommit igång med joggingen.. :( Och nu är man typ däckad... nåja det löser sig. Har iallafall tagit en promenix idag :) Nice!

Nu ska jag sova för imorrn ska jag på massage till mjuk o len. har aldrig fått massage förut så det ska bli intressant :)

Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback