Lite snack!




Idag bjuder jag på en bild på Ludwig 4.5 månader på bilden :)

Jag vet att jag inte har satt ut bild på lillkillen tidigare, men idag har jag laddat över alla bilder fr telefon till datorn och säkerhetskopierat :) Så att det inte försvinner bilder :)

Annars har det inte hänt så mycket sedan sist... Har känt mig lite nere faktiskt. trött och slut med noll motivation för något. Har inte heller haft ork att träffa vänner och bekanta riktigt... :/
Men det är tur att jag har barnen som håller mig på fötter och gör dagarna ljusare :) Det bästa är att faktiskt att våren är på väg till Åland. Och underbart är ju det. ljusare dagar och kvällar :)) Me Like! Dock har cheeky tappat en sko så jag måste sko om henne och kan inte rida förrens det är gjort så nu går jag bara med henne. Vilket är bra både för henne och mig :) Hehe.

Har idag hämtat ut mitt h&m paket med lite saker åt mig :) Min nya bikini, träningsbyxor, sportbh samt ett lila linne :) NÖJD!!! (det kom även med ett 2pack  t-shirts till Ludwig). Jag skulle inte beställa nått till barnen men mamma som jag är så lyckades det endå smita med något :)

Tilda har börjat parken igen och det går faktiskt riktigt bra. Hon är mycket gladare och nöjdare och lättare att hantera :) Så det har gjort gott för henne att fara dit igen :) Mycket glad för hennes skull att hon får träffa andra barn i sin egen ålder och leka av sig UTOMHUS i 3 timmar! Underbart. Dessutom får jag lite egentid för Ludwig.

Nej nu ska jag laga middag :) ha en bra kväll alla för det ska jag, ska ut och gå med cheeky efter maten :)

Kram Mamma bammen!


KOMMENTARER,
» Ninni

Ja att våren är på kommande börjar märkas, och det är så skönt!!! Härligt!

2011-03-15 // 20:53:39

Han är så söööt :) <3

2011-03-16 // 19:40:56

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback