En bra dag :)

(Tilda o Ludwig)


Idag har jag varit barnvakt åt lille Linus :) Det gick jätte bra som vanligt :) hans mamma var på ett ärende och kom sedan hem med hesburger åt oss alla ;) Mumma!!!
Tack för idag gumman! <3

Sen stack jag till mamma på middag i sund, tillsammans med Lina, Albin, Tobbe, Tilda och Ludwig :) Sedan efter middagen kom Danni o hennes lilla familj. Det var jätte roligt att träffa dom! :) Och att äntligen få se lilla Mathilda på riktigt :)) Och dessutm var det jötte länge sedan jag träffade Danni oxo så det var great att träffa henne, samt Jonas han har jag faktiskt aldrig träffat förr så det var roligt att se honom oxo. :)
Det var synd att det bara vart en kort stund eftersom att Ludwig vart jätte trött och Tilda också så det var mest bara en massa liv runt omkring... eller snarare KAOS!!! Men som sagt mycket roligt att träffas :)) Och tack underbara mamma för middagen :)

Ludwig sover för natten och Tilda har en jobbig period då det ska totalvägras allt. Men det går om det också hoppas jag iallafall :))

Nu ska jag försöka sova... natti natti... kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback