En händelse rik dag :)

Imorse kom Sofi och lille Linus hit för jag skulle vara barnvakt åt honom en stund för hans mamma skulle fara på ett ärende :) Det gick super bra, han var lite gnällig men det är för att han oxo har tänder på G ;)

Jag har även börjat att måla barnens lekrum med hjälp av syster Lina som kom och sparkade mig i rumpan så vi började med det igår. :) Under tiden så var min morfar och hans fru här och tittade efter barnen. :)
Idag hjälpte sofi mig att måla en andra gång och det gick bra det med :) Så nu har rummet fått färg en andra gång och det vart riktigt bra. Jag ska måla taket imorgon och hoppas på rätt resultat ;) Mer än så kan jag inte avslöja :))

Idag var även Tilda som vanligt till parken mellan 12-15 och hon hade haft så roligt att hon inte ens ville komma med mig hem ;) Men efter lite lirkande så kom vi oss iväg för att fara och handla. Det gick super bra idag. Tilda åkte i vagnen och Ludwig satt i "barnstolen". Tilda hjälpte mig att plocka i vagnen och sedan upp på bandet som tack för hjälpen fick hon en glass ;) Dock var hon så trött efter handligen att hon somnade i bilen påväg hem :) Men det gick bra det oxo. Hon sov endast 30min och tur var det :)

Sen for jag på jobb 17-21 behöver verkligen pengarna så jag kunde verkligen inte tacka nej. Johanna var snäll och tog hand om söt ponnyn åt mig så att jag skulle kunna jobba :)

Och ikväll vart det 50 min promenix med vovven :) Och igår vart det 1h promenix med vovven. :)

Just det ja. Ludwig har nu 2 st små gaddar :) Och jag har inte ens märkt på honom att han skulle ha fått tansingar han har varken haft feber eller varit gnällig, bara börjat ha uppvak på nätterna vilket han annars inte brukar ha. Så inget att klaga över i vanlig ordning ;)

Kram Mamma bammen


Denna lilla sötnos vandrade vid våran gård i lördags morse :))

KOMMENTARER,

Tack för din fina kommentar i bloggen Malin, du är guld värd <3



Och jag är så nyfiken på lekrummet, vi måste få komma över och snoka :D Lukas pratar om Tilda alla dagar, han vill åka och leka är det enda han pratar om :) Kramar <3

2011-05-18 // 14:26:59

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback