dåligt med inspiration...

har inte gjort mycket om dagarna bara softat tillsammans med ludwig och tilda. dock har det hänt ganska mycket i ludwigs utveckling igen. han har börjat peka på saker och säga "dä" och visar tydligt sitt missnöje om det inte passar ;) han applåderar och snurrar runt runt tills han blir så yr att han trillar omkull ;) vilket han tycker är super roligt :) tilda har ju varit på dagis som vanligt tis-fre dock denna vecka så var hon hos sin mommo fredag-lördag(idag) och det var mycket uppskattat :) tilda har även lärt sig massor på dagis hon har nu lärt sig uttala R ordentligt :) hon kan sjunga massor med sånger som dom sjunger på dagis, hon har verkligen blivit stor :)) och jag är en stolt mamma :)) imorse blev det jobb 7-14 mycket skojj faktiskt att få träffa mina arbetskollegor igen :) och mina gammlingar :) nu ska jag ladda tvättmaskinen och sen sova... trött... skriver mer en annan dag :) kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback