Glad Påsk

Idag har jag jobbat så även igår. Ska vara ledig imorgon men sen blir det jobb resten av påsken :) Det kommer kännas bra då lönen kommer sen eftersom att det är idel röda dagar nu :) Money money :) Me like alot!

Men jag trodde faktiskt att eftersom jag var ledig imorgon och Mika har dragit ett ganska tungt lass med barnen denna vecka och förra så trodde jag faktiskt att hans kompisar och han skulle dricka en öl eller två. Men inte det inte. men jag är inte speciellt förvånad heller.... tycker bara att det är tråkigt att det blivit som det blivit... men men...

Idag har jag och barnen lagat gatans största påskris haha medans mika har sågat ved ;) Och det har verkligen gått bra dessutom har jag börjat kratta gården och framsidan har bara lite högar som ska plockas bort till lövkomposten :) Har även spanat in lite möbler till altanen men dom kostar ganska mycket och jag måste se noga över finanserna nu eftersom att Cheeky är sjuk igen... suck... Och denna gång kommer det säkert att kosta igen... men men.. det blir bra...

Nåja åter till barnen vi var ute säkert 2 timmar på eftermiddagen och kidsen hade sina egna äventyr men ibland hjälpte dom Mika med veden och ibland mig med att kratta :) Ska ta kort på gatans största påskris imorgon för d glömde jag göra idag :/

Dessutom saknar vi min mamma o pappa som just nu befinner sig i egypten och har varit där en vecka och ska vara en vecka till. Men det är ganska tomt utan dom verkligen. och barnen saknar sina morföräldrar riktigt mycket. Tilda speciellt eftersom att hon har så mycket hon vill prata med mommo om. Älskade barn. Men snart kommer dom hem. Bara 8 dagar kvar.

Dessutom så ska jag åka till ULLARED nästa helg tillsammans med syrran Sandra o Min Jossan :) Ska bli sjukt roligt och jag ser verkligen framemot att åka på lite husmors semester :) Och jag kommer bli vääääldigt förbannad om jag blir sjuk och missar denna resa... Men som der ser ut nu är det bara full fart mot nästa helg :))

Kram

KOMMENTARER,

Försenade påskhälsningar till dig och din familj. För oss har också påskhelgen gått i arbetets tecken. Hälsa Tilda att även jag saknar hennes mormor.

Kram till dig, Ramona.

2012-04-09 // 16:38:12
» jojo

syrran är i ullared i dag och i morgon tror ja... men kommer ni förbi nått på resan ? ni passerar ju lixom bygget :)

2012-04-10 // 14:14:53

Hej, ja hoppas att dina föräldrar har det gött i Egypten!!

Här lyser ju värmen med sin frånvaro!!

Ullared är bra tycker jag!! Hittade allt för mkt där då vi var dit i somras.

2012-04-11 // 11:45:44

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback