Nu är det nära :)

I helgen bär det av på mammablogg gala :) Hoppas verkligen att det är lika bra som ifjol :) inbjudningen kom hem idag i postlådan :) Me like! Den var jätte fin och såg nästan likadan ut som ifjol :) Me like alot!

Så stassen e fixad bara bling bling o naglarna kvar :) Sen är man good to go :) Min tele har haft lite bekymmer med vissa olika problem med appar så det har blivit dåligt med bilder men det ska väl ordna sig imorgon då jag har en massa på kameran jag inte orkat fixa det.

Nu ska jag se alcatraz sen sova. Imorgon stallet :)

Kram bammen

KOMMENTARER,

Då ses vi på lördag! Kul!! :-)

2012-05-03 // 22:23:38

Hej, var gärna med och tävla hos mig :) Du kan vinna 300 kr presentkort hos batteriexperten.com och en valfri barntavla från dotto.se



Tävlingarna hittar du här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-05-06 // 13:40:31

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback