Gift i 6 dagar :)

Idag har jag o Mika varit gifta i 6 dagar :) Coolt. kan fortfarande inte fatta det att vi faktiskt är gifta, har lite svårt med att fatta det. Men det ska väl bli bättre ;) haha

Idag har jag jobbat och som vanligt skenat fötterna av mig :/ men jag jobbade ju tillsammans med Jennifer och vi hade jätte roligt endå o massor med goda skratt. Snart närmar sig hösten med stormsteg vilket snart betyder att det är tedrickar dags igen :) Man vet att det snart är höst eftersom att hästarna börjar stå inne från imorgon inför hösten då alla hästar har någon form av åkomma nu. Men allt ska väl bli bättre där också :)
Har haft Pia o Amanda här ikväll för att diskutera cheeky och upplägget inför hösten. Tycker att det inte har funkat för mig alls med Cheeky denna sommar pga jobbtiderna. Men nu har vi försökt lösa det till det bästa. :) Och ska ha en utvärdering vid nästa 3v period :) det blir nog riktigt bra bara det blir klart :)
Även mamma o pappa var hit ikväll för att ge tilda en för tidig födelsedagspresent en beggad cykel som såg ut som ny :) Så nu övas det utan stödhjul :) det kommer nog att gå bra bara hon lär sig hur det funkar med balansen o allt :) Tack mamma o pappa för den :)

Ikväll ska jag fortsätta att se på film, har två kvar efter denna så det lär väl ta en stund. Men det är roligt då man hittat filmer som man gillar. O d e då lisa marklunds böcker som blivit film :) gillar dom faktiskt.
Sen skulle jag vilja se snabba cash två på bio, har ju just läst jens lapidus livet deluxe klart o den var faktiskt riktigt bra. rekommenderar den starkt om man gilla snabba cash så e denna faktiskt bättre.

Nu ska jag försöka få tilda att sova o sedan ska jag ha me time. Imorrn blir det fika på stan med mamma.

Kram fru bammen


KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback