Helgen

Var till Uppsala m Jossan o syster Marika i fredags. Var riktigt trevligt och många goda skratt fick vi. Roligt hade vi och mycket handlat blev det på Ikea och det fanns även andra butiker att göra av med pengar i :) Det var riktigt roligt. Jag handla en ny bokhylla och lite smågrejjer på ikea. :) Alltid roligt att göra av med pengar. Nå vi hade en riktigt bra dag och jag fick hem det jag skulle ha hem. Dock tog körtiden lite längre än beräknat så vi hade inte riktigt tid med allt vi skulle göra men det är som det är med det.
 
I Lördag for jag och barnen till Lemland och grattade Krille och Jossan som hade gemensamt födelsedagskalas och det var riktigt trevligt. :) Mika var iväg på ett arbete i vanlig ordning, så jag fick egen tid med barnen. Nå det var ett trevligt kalas och barnen fick leka av sig tillsammans med sina kusiner :)
 
På kvällen for jag till arken Nykter tillsammans med marika, daniel och åsa. Det vart många skratt det också. Herregud vad jag skratta. Men sen blev det så fruktansvärt med folk där inne då det var ganska många som hade julfest och sedan drog till arken, eftersom att nästan igen vill fara till Kino. Men nog kännde man sig åt det äldre hållet då man träffa sådanna som man faktsikt har varit lektant åt på simskolan komma gående med en grogg i handen. Då var det läge att dra sig mot hemmet o egen säng. Men det var riktigt trevligt och mycket prat. Träffade även min gudfar jag inte sett på nästan 20år vilket var lite komiskt. Han sa att jag liknar på pappa men det tycker absolut inte jag. Jag är en mamma kopia upp i dagen :)
 
Nu ska jag sova. Ska till doktorn imorrn, plus att jag måste få igång min telefon som tydligen har blivit avstängd... suck... Nåja inte mycket att göra åt bara att ringa sonera imorgon och säga att allt e betalt och att dom kan sätt igång den igen.
 
Nu natt natt....
 
Kram

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback