Bil

Man kan ju va glad att Mika har så många bilar som han har så jag slipper gå på jobb.. Volvon e kvar i nyköping o d ser mindre ljust ut för lilla vofflan. Men med hopp om ett enkelt fel kanske den e i bruk till hösten. Annars blir jag lite ledsen. Har ju endå haft bilen i 6 år då jag köpte den åt mig själv i 20 års present o d har aldrig varit problem m bilen förut... Suck... Nåja allt ska vällan ordna sig hoppas jag..
Ikväll jobb o imorgon sen ledig två dagar o jobba tre... Hoppas på fint väder då jag ska va ledig så vi får lite fint här hemma oxo. Måste handla bord o stolar till uteplatsen. Så man kan sitta ute o grilla. :)
Nej nu en promenad m milisen så nerverna lugnar ner sig.

Kram mamma bammen


KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback