irriterande

är irriterad över att min handled har rasat igen. Det har hänt 2ggr förut men nu är det flera år sedan sist o ont som tusans gör det, panadol o burana funkar inte. och inatt hade jag tigerbalsam på men inte ens det funka... suck... jag vet att jag har taskiga leder men ibland är det bättre och ibland sämre... och jag är inte den som klagar i onödan... men jag fick en tid till Medimar kl 10.10 så ska dit och se vad dom säger om denna handled. Jag har ingen lust med en operation för det är väl dags för det. Jag vet att dom ville göra en OP då jag var 20 på höftleden och i handleden men jag vägra hade inte tid att vara sjukskriven länge och det har jag inte nu heller. Har ju just börjat jobba och jag skulle verkligen inte vilja bli av med jobbet pga en skadad handled lixom. Men det tror jag inte att jag skulle bli heller. Gillar min arbetsplats sjukt mycket och jag vet att om jag blir sjukskriven sätter jag mina kollegor i en knivig sits... :/ Men ens egen hälsa ska ju gå först men jag brukar ha lite svårt med det. Plus att jag verkar ha dragit en förkylning över mig. Men det brukar gå om efter en hög med c-vitamin o finrexin :) så det är jag inte orolig för. Längtar tills torsdag då resan mot Nyköping startar :) jätte roligt ska det bli men mindre roligt att växla så jag hoppas att resan går smidigt. :) tilda väntar och väntar på att få åka den stora båten :D älskade unge!
Igår var vi ju och tittade på våran nya familjemedlem den underbart söta lilla kattungen Lorti som tilda har döpt den till :) Hon är helt svart och har en skada på sitt lilla öra så då blir det lätt att känna igen henne den dagen hon ska flytta hit eftersom dom var tre som såg exakt likadana ut :) Våran vuxna katt kanske inte kommer att gilla henne till en början men det gör inget. :p Jag tror det kommer att gå jätte jätte bra endå för dom.

men det ska bli roligt att få en till kisse i huset våran gamling sover ju mest  hela tiden haha

men nu ska jag fixa mig färdigt så jag hinner till medimar itid :)

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Tummen ner för handleden :( Det låter inget vidare! Slött också med tanke på att du just har kommit ut i arbetslivet igen:) Men tummen upp för resan, det är skönt att komma iväg en stund ibland!! Kram!

2012-06-04 // 20:46:17

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback