Första arbetsdagen

Gick galant :) roligt men ack så mycket info att ta in igen eftersom att det är ett nygammalt ställe för mig ;) Men roligt att träffa alla bekanta ansikten igen där jag lärde mig allt jag kan om Närvårdar yrket. :) Och jag tror att allt kommer att bli riktigt bra :)

Dock har Vi ett mindre roligt beslut att fatta :( Katten har pissat inne igen trots antibiotika och ändring av vatten och mat... ser verkligen inte framemot att fatta det beslutet :( Men han är 14år gammal och vi vet att förr eller senare kommer beslutet att måsta tas. Det är så bittert för han är en helt underbar katt så snäll och kelig och jag vet att vi aldrig kommer att få en lika gosig katt som honom igen. ;(
Trots att han kissat inne massor på senaste tiden så älskar vi endå honom massor! och han är våran kelgris... <3

Men jag kommer nog att skriva om det går som vi inte vill eller om dom hittar något annat fel på honom....

Kram

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback