Fullrulle

Hela dagen lång :) fick besök av jennifer imorse så jag bjöd på frulle o te :) mycket trevligt. Så kidsen röjjde mer än vanligt o tilda verkar vara feberfri. För hon har haft full fart hela dagen iaf :) får se hur hon mår imorgon om det blir simmning eller inte. Skulle även ha träffat Jossan men tyvärr blev det inte så då Mika skulle till garaget ikväll och jag måsta åka tidigare till stallet, fick sällskap av Lynn o hennes vovve Amme o Mila o Cheeky på promenad 1timme o 15 min vart det :) yey duktiga vi med tanke på att min kondis är =0 o Lynn är förkyld :)

När jag kommer hem vid 17.15 tiden ligger Mika Tilda o Ludwig och sover i saccosäcken (vi har en sådan där bigbag fr.mio) jäkla orättvist med tanke på att Tilda steg upp kl 6 o Ludwig kl 6.15 trött mamma.. :/ men mika var ju tidigt på jobb redan kl 6 så han var ju oxo trött... Sen sov barnen till kl 18?! Det betyder att det kommer bli en låååååång kväll innan dom slocknar :/ men som tur är d ju lördag imorgon och då ska vi försöka fixa till dygnet plus att vi ska på födelsedagskalas till Syster Sandra imorgon eftermiddag ska bli trevligt och roligt att träffas igen :)

Nu ska barnen bada och sen får vi se vad kvällen bjuder oss på :)

Kram


KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback