godmorgon

Idag är det full fart igen. Ludwig och Tilda ska som vanligt fara till dagis. Jag har massor att göra hemma och i stallet. Men börjar hemma och far till stallet sen.
Igår var jag till gottby matt och tapet och hämtade tre st tapetböcker. Jag tror att det kommer bli bra bara det blir klart :)

Men det finns så mycket fint att sätta på väggarna. Ska kika lite på tapeterna i lugn o ro idag medans barnen är på dagis. :)

Tilda ska få välja sina egna tapeter och jag hoppas att hon blir nöjd med sitt val :)
Ludwig ska få bo i Tildas gamla rum så han kommer ha ljuslila väggar, vilket inte gör något alls. Han ska ju endå bara sova där egentligen. :) Så det kommer att bli jätte bra. Har gjort en beställning från Ellos, eller mamma har gjort det åt mig ;) och det kommer komma hem fina saker hit hem snart :) Me like alot. Det enda som inte kommer hem ennu är den svarta kristallkronan till sovrummet ;) Den får komma en annan gång, känns lite vågat att beställa den redan nu innan jag ens börjat riva vårat nya sovrum, men ska nog börja med det denna helg tror jag. Tilda gillar ju att riva ner saker ;) Och dessutom får jag ju använda garaget nu till förvaring så man kanske ska passa på då att sätta undan alla saker som ska sparas. ;)

Ska försöka att ta en bild på detta omtalade rum så får ni se hur det ser ut idag :) och sen kommer jag uppdatera vart efter hur det ser ut och vad för material vi använder :) plus att jag på sidan av kommer att följa Mikas tulikivi projekt i vardagsrummet ;) Mycket som händer just nu :)

Kram

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback