Jaha ett år äldre igen...

Igår fyllde jag hela 26 år?!?! What var har tiden rustat iväg?

Hade massa fina människor på besök och fick jätte fina paket:
-Ljus och Ljuslykta av Krille o Jossan
- Presentkort på MjukoLen av Mamma, Pappa, Moffa, Mommo o Gummor
- En jätte stor fin vit skål av Sandra Jocke Flisan o Vanessa
- Pengar av Mika o barnen
- Fina ungsformar och blommor av Lasse
- En inomhus grill och tulpaner av svärmor
Tack för alla fina presenter :)

Igår kännde jag att jag inte var riktigt hundra i kroppen, det värkte i alla leder och jag frös, orkade inte ens klä mig snyggt till själva kalaset. Och trött var jag. Heeelt slut. Men jag tog lite Panadol och burana så vart det lite bättre. Jennifer och Jessica kom via för en cigg och tyckte att jag skulle komma med och dricka vin. Jaja okej då. :)
Jesper var snäll och hämtade upp mig hemma så for jag till Jennifer där var både Jessica och Ika :) Men jag kännde mig inte på topp och vart ganska fnissig av bara ett glas vin :O men så fråga jag jennifer om en till burana och kollade tempen 38.7 ?! bara what? men Ika skulle åka hem så jag fick åka hem med henne tip top :) tack för igår brudar :) Och idag har det inte varit bättre snarare värre, stack hem till mamma för att låta ungarna göra något annat än vandalisera vårat hem ;) tack mamma för att vi fick vara med dig idag :)

Nu ska jag umgår med Fia o Helmer :)

Kram

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback