Nu var det klippt


Har klippt Ludwig häromdagen. Dock vägrade jag först att lägga upp bilder eftersom att jag var helt förstörd över vad jag hade gjort med han vackra ängla hår. MEN det var supersnyggt och han stormtrivs med sin nya frilla :) Han är jätte jätte fin och jag är riktigt nöjd nu med hur resultatet blev :)
Dessutom går han själv runt och säger "pin" o pajjar sej på huvvet "fin" menar han alltså då ;)

Tänkte oxo slänga in en bild sedan tidigare inlägg på barret han hade innan jag klippte honom :) Även Tilda ska klippas men eftersom hon har så långt hår så ska hon få besöka en frisör för d där håret går jag inte lös på med rakmaskinen :p



Och en bild på Tildas fina barr :)


Mina gullungar :)

Kram Bammen

KOMMENTARER,

Finfina kids! Det bleb ju fint - håret!

2012-03-23 // 18:39:10

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback