Ny dator :)

Idag köpte vi ny dator en Lenovo :) ville ju egentligen ha en apple macbook air men va tusan denna dator är precis lika bra om inte bättre :) o dessutom var prislappen mycket passande för våran plånbok ;))

Denna vecka är sista veckan jag är hemma mamma eller ja egentligen inte så mycket mamma eftersom att båda barnen är på dagis eftersom att Ludwig fortfarande skolas in på sitt dagis :) Och bra går det han är jätte duktig, dock var han ledsen idag när jag lämna honom vilket gjorde jätte ont i mamma hjärtat :/ Men det hade gått om efter en stund och han hade haft saknad men endå lekt tillsammans med ena dagisfröken :) imorgon kommer jag att vara ensam ganska länge på dagen, tror nog att jag ska fara till stan med Mila och gå en ordentlig runda med henne samt lite stadsträning, blir ju så dåligt med det nuförtiden då vi inte längre bor i stan så blir det ju att jag ofta lämnar Mila hemma så hon ska slippa sitta utanför alla butiker och vänta. :/ Men imorgon ska jag ta tag i den träningen igen ;) om inte annat kommer Mila att ligga däckad ett tag efteråt så jag kanske kan få golven torkade :)

Har varit ganska trött ¨på senaste, men ja det tar ju på med inskolning, dåliga nätter och tidiga mornar, så vi får ju se hur det blir bara rutinerna har landat ordentligt hos oss. Vi har iaf bestämt oss att i helgen ska vi ha en familjedag, med simmning, mys och film. :) man ska ju njuta ordentligt när man sen ska börja jobba. På torsdag ska jag fara till jobbet för mitt allra första personal möte :) känns konstigt att börja jobba efter att ha varit hemma i 2år men pengar behövs och som mitt schema ser ut nu kommer jag endå att ha massor med tid med barnen, mila kommer inte heller att vara ensam speciellt långa dagar eftersom att Mika kommer hem på lunch och jag hinner hem och gå till dagis för att hämta barnen och ta henne med mig. före jag börjar jobba kväll kommer jag att hinna med åtminstone 2timmars promenad med Mila. Allt kommer att gå bra och barnen kommer ha korta dagar dom med på dagis. Det gillas stort. Jag vet att allt kommer att bli bra. :)

Nu ska jag njuta av lugnet efter denna stressiga dag...

Kram

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback