Mardrömmar

Jag drömmer mardrömmar varje natt.. Jag är trött och trött.. Vill sova men är rädd för alla drömmar som börjat komma igen. dom bara finns där.. inget hjälper.. Jag ha försökt med allt utom sovapiller för det vill jag inte ha. Måste ha koll på barnen. men jag är trött. inte bara pga dåligt med sömn heller kanske, är utsatt för mycket neativ energi just nu. Ibland tror jag att karma har vänt sig lite på sne, för på senaste tiden har inget gått speciellt bra för mig. Kanske för att jag har varit trött jätte länge och inte orkar tänka längre. vet inte är ett under att jag minns vad jag heter vissa dagar... Men jag är en fighter o har alltid varit det.. Jag vill bara sova en hel natt utan oro, utan panik och utan rädsla. Trodde att d bara var en period men denna period har varat längre än vanligt denna gång.. Tur att jag har Mika min stora styrke pelare här i livet o barnens kärlek förståss. idag då jag grät kom Ludwig o sa : Mamma inte gråta, Luddi älska dej. torka tåjen bot.. Älskade barn <3 Barn är ärliga o förstående och ser det ingen annan ser.. Men allt blir bra jag hyser stort hopp. hopp om en ljusare och bättre framtid <3 Kram


KOMMENTARER,

Hoppas du sover inatt moster KRAM <3 <3

2012-11-17 // 13:47:55

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback