Bloggen

har stått still... men har egentligen inget nytt att raportera. är sjukskriven till 18 februari o kanske blir förlängt men det bestämmer doktorn hur d blir med den saken. är väl kanske inte 100 ännu men på god väg sku säga 80 procent är iaf en gladare människa ;)

träningen har gått lite på sparlåga blivit badminton 1ggr / vecka o 2-3 timmar promenad med mila samt hantlar varannan dag då mina handleder tyvärr pajjat igen. har börjat äta vanlig men nyttigare mat. stannat på mina tidigare mått men gått ner i vikt men intr pga träning utan pga min medicin jag åt som jag måsta sluta ta pga att jag fick blodtrycksfall.. :/ är tydligen lite överkännslig mot biverkningar haha
sen har jag sovit dåligt i 2veckor mycket mardrömmar o sömnlösa nätter pga sjuka barn. men nu verkar träningen vara på G igen o överväger att skaffa gymkort så att jag kan gå på gruppträningar m syrran. men mycket av min tid går ju åt till cheeky så jag får se hur d blir med det. ska o handla en krok så att jag kan använda mina gymband jag fick av mika :) man vill ju inte trilla i golv o slå sig ;) haha

men annars rullar livet på och barnen är lika vilda och glada som vanligt :) så allt är nog som vanligt med dom. :)

kram bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback