bobbor

vi har ju som sagt klarat oss fr magsjuka hela hösten/vintern. jag trodde tilda fått magsjuka imorse, spydde en gång o har haft diarre. men hon e så där överdrivet pigg. skenar på o röjjer överallt. lyssnar noll. har både ätit o druckit. jag tror d e för att hon e nervös över sin lösa tand som d ballat ur. hon funkar ju så. om det händer nya saker eller är oroligt runt henne så får hon bekymmer med magen. ludwig visar noll tendens till magsjuka o vi har ju inte varit nära någon som har heller.... mysko... men hon o han e iaf hemma fr dagis idag o imorgon.

är sjukskriven till den 25.e februari o sen hoppas jag d e dags att fara på jobb för allas skull. lite rutin i vardagen o lite vardag. det vore bra för oss alla.

nu ska jag fortsätta jaga barnen så dom inte river hela huset!
kram o puss

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback