....

Jag hade ett bra inlägg men jag orkar inte. Jag vet att helvetet bryter löst om jag gör det inlägget. Så jag säger inget i vanlig ordning. Jag skiter i allt o fokuserar på familjen. Det gör jag alltid. Och jag tror att jag ska inaktivera FB kanske man får ett telefonsamtal eller två då. Eller kanske ett sms. hmm tål att funderas på tills fredag iallafall. Kanske skulle vara nyttigt för mig att vara utan FB.. so long! Nu ska jag kurera min förkylning med en ÖL!

KOMMENTARER,

Man måste få säga vad man tycker o känner även om ett helvete bryter löst. Man kan även må bra av att säga sin sak. Och må skit om man bara är tyst. Kram <3

2013-07-23 // 21:06:11

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback