Herregud!!!

Tilda går bärsärka gång här hemma. Gapar skriker o gråter om vartannat... Man kan inte ens säga Hej åt henne utan att ett helt totalt galet utbrott bryter ut!!! Hoho säger jag bara... Blir d såhär då hon är 16 kommer jag till att vara gråhårig innan 40!?!!! O d värsta är att inget hjälper, ingen tröst och ingen kram inget. Man kan bara stå o se detta barn ändra sig till ett mini monster i 10min för att sedan bli min lilla urgulliga tjej! 
Min stora tjej som har en dröm o d e att få börja skolan helst nu,men om ett år är d hennes tur men det är ju endå lååångt bort för en nybliven 6åring.. Älskade barn.. <3
Puss o kram



KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback