Rädsla

Jag har varit rädd. Det ska erkännas, jag har inte ansett mig ha tiiiden o hur ska jag få kosten att funka. Ja alla tänker säkert samma sak. Förra veckan starta jag min andra omgång med att börja träna, jag ansåg att det var dags. Så jag handla Olga Rönnbergs bok träning för nyblivna mammor. Jag har även varit till kiropraktorn ggr2 för att räta ut mitt bäcken som inte riktigt har varit detsamma sedan 06-07. Men modigt gjort att gå dit o få det gjort. En enormt skön känsla att vakna med noll smärta i rygg o svank. Peppad jajjamen. Träningen gick lättare än väntat, jag var starkare än vad jag trodde. Jag fixa hela programmet efter barnen gått o lagt sig så poppade jag musik i ajfååånen o lät Mika sköta kidsen om dom hade kommit upp, så kl 21 låg jag på golvet o gjorde plankan o bäckenlyft med mera. Känndes sjukt bra. Och det bästa av allt är att jag inte under dom första veckorna behöver ändra så mycket på maten, jag kan lixom koncentrera mig på träningen :) halleluja lixom! Jag avskyr att gå på gym av just samma anledning som alla andra, jag vill inte visa upp mig offentligt rödsvettig o sliten. I wanna look good ;) o sen e d så jobbigt då jag tror att alla tittar på mig men det gör dom ju inte. Dom ser inte ens mig egentligen men endå. Jag avskyr känslan av att kanske vara iaktagen. Jag ska fixa detta jag ska verkligen det. Det är inte lätt och det är inte alla dagar man är pepp, men jag har bilden från ifjol sparad o den ska printas ut o hamna på kylskåpet för att jag ska faktiskt lyckas! Har iaf gått ner ca 13kg genom att äta mindre portioner och gå med Mila ordentligt, inga lallar promenader, utan ordentliga promenader. Jag ska försöka övertyga mika om att en boxningssäck i garaget skulle lösa alla mina PMS problem haha!  
Nej men träningen går bra förutom fyra dagar vila pga magsjuka så var d ok endå att börja igen idag :) men kommer vara lite öm i kroppen endå imorrn tror jag, men då känns det bättre ;) dessutom kunde jag äntligen ha mina jeans jag inte haft på två år i förra veckan :) glaaad mamma! Och jag har realistiska förebilder som finns nära i vänskapskretsen så då gör det allt lättare icaniwill lixom ;) så nu kör vi 2014 ska bli mitt år och jag ska lyckas o denna gång vet jag att det går för Mika peppar mer än förut så nu ska det gå :)) jag önskar er alla lika mycket lycka till för det är ni värda o ingen annan än Du kan bestämma dig för att göra en förändring för det är endå Du som ska göra jobbet!!
Massa kramar till er!!!

KOMMENTARER,

Kör hårt Malin, jag hejar på dig!
Hitta nått som motiverar dig när du känner att motivationen tryter!
You can do it!!! :D :D

Svar: Tack Sandra :)
BAMMEN

2014-03-07 // 19:19:52

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback