Nya träningskläder

Har just beställt nya träningsbyxor från gymgrossisten. Better bodies heter märket. Bara älskar hur dom ser ut. Jag som hatar stuprörsbyxor har äntligen hittat ett par med utsvängda ben.
Modellen heter Better bodies shaped jazz pants. Och eftersom den här holmen inte säljer vettiga träningskläder som man faktiskt kan tänka sig att använda. Så får man ju snällt beställa. Så jag gick in på gymgrossistens finska hemsida som gick att få på svenskt språk och beställde hem dessa. Det går iövrigt bra med kostdagboken och jag tror att det kommer gå ännu bättre. Jag vågar inte sätta upp en bild på mig själv i bara underkläder utan det får bli sen då jag faktiskt har kommit en bit på vägen och vågar visa mig. Självklart kommer jag visa den gamla bilden också för att göra en jämförelse eftersom att ALLA tror att jag är en benget under mina kläder vilket jag verkligen inte är. ;)

KOMMENTARER,

Jag tror att Avancia säljer kläder av just de där märket... eller dom gjorde det förr iaf :) Det är fina kläder precis som du skriver! :)

Svar: Syrran kolla o dom sålde bara adidas nu så då blev det att beställa. Kanske att träningsverket har men det tror jag inte :)
BAMMEN

2012-12-04 // 20:10:20

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback