Träning

Ser verkligen framemot att börja med PT-Online bara två veckor kvar nu, måste införskaffa lite grejjer till bara sen ska jag nog vara i form igen inom ett naffs... Dock så har ju Mika firma fest den 15 december och då är jag inne på dag 14 med mitt nya liv, så jag måste verkligen se upp med vad jag stoppar i mig under den middagen. haha! Men man får ju unna sig ibland, men klarar jag den frestelsen så klarar jag av resten också ;) HAHA
 
Känner mig sjukt taggad, går verkligen in för detta nu trots att jag börjar första december, mitt i frestelsernas tid lixom med alla julbord och allt. haha ibland kan planeringen inte alltid vara den bästa. Men men det är bara att köra hårt och hoppas på det resultat man vill ha och nerverna att härda ut. Tur att Ika sitter i samma båt ;) Så att vi kan peppa varandra till vårat slutmål :D hejja oss lixom ;)
 
Detta kommer bli riktigt roligt faktiskt hejjja hejja!
 
 

KOMMENTARER,

Är de med olga du kör ? Ska bli kul att få se/höra hur det gått sen! Spännande!:)

Svar: Jo jag körde kickstarten med Olga men nu kör jag själv igen. Fick fina recept och ny syn på träningen. Hade inte råd att fortsätta med upplägget så jag fick avsluta. Ja jag ser också framemot resultatet :)
BAMMEN

2012-12-17 // 22:23:48

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback